Home » Opdrachten » Projectsecretaresse i-Sociaal Domein (VERVULD!)

Projectsecretaresse i-Sociaal Domein (VERVULD!)

Voor onze opdrachtgever in Den Haag zijn wij momenteel met SPOED op zoek naar een Projectsecretaresse i-Sociaal Domein.


Werkveld: 
Ketenbureau i-Sociaal Domein

Afdeling: Staf- & Ondersteuning

Functie: Projectsecretaresse

Startdatum opdracht: 01-01-2019

Einddatum opdracht: 31-03-2019

Optie tot verlengen: Ja, telkens 3 maanden (tot 36 maanden)

Aantal uur per week: 36 uur, verdeeld over 5 dagen

CV aanleveren vóór: 26-11-2018 om 17:00 uur

Uurtarief: Marktconform excl. BTW, inclusief reiskosten

Contract: op projectbasis!


Opdracht-omschrijving:

Projectondersteuning van het ketenbureau i-Sociaal Domein.


De functie/afdeling:

De afdeling Staf & Ondersteuning ondersteunt de organisatie. Dit betreft secretariële ondersteuning, projectsecretariaat, personeelsbeleid, kwaliteitsborging, communicatie en financiën. Doelstelling is om de medewerkers van de organisatie zodanig te ontzorgen dat ze zich optimaal kunnen richten op de dienstverlening aan gemeenten. Het secretariaat bestaat uit de officemanager, vijf lijnsecretaresses en vier projectondersteuners.

Werkzaamheden: 

  • Zorgvuldig inbox- en agendabeheer van hoofdketenbureau i-Sociaal Domein;
  • Plannen van complexe overleggen (bijv. regiobijeenkomsten);
  • Voorbereiden en notuleren van vergaderingen;
  • Acties bijhouden en bewaken van lopende activiteiten;
  • Regelen van vergaderruimtes;
  • Aanmelden en ontvangen van bezoekers;
  • Projectadministratie opzetten, onder begeleiding van. (Denk hierbij aan: ondersteuning financiën, inrichten van SharePoint);
  • Ondersteuning bieden bij onderhouden van website i-Sociaal Domein;
  • Het regelen van reizen en accommodaties;
  • Onderhouden van telefonische contacten met gemeenten, leveranciers, etc.;
  • Archiveren van (digitale) documenten.


De functievereisten:

  • MBO+ werk- en denkniveau, blijkend uit opleiding en ervaring;
  • Aantoonbare ruime ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ruime ervaring met het beheer van de mailboxen;
  • Ruime ervaring met complexe agendabeheer;
  • Aantoonbare ervaring met verslaglegging;
  • Ruime aantoonbare kennis en ervaring met het complete Microsoft-Officepakket.

 

Competenties

  • Klantgericht
  • Resultaatgericht
  • Samenwerkingsgericht
  • Dienstverlenend
  • Planmatig
  • Proactief
  • Oplossingsgericht denken
  • Communicatief vaardig (mondeling en schriftelijk)
  • Flexibel
  • Zelfstandig
  • Nauwkeurig
  • Collegiaal


NOTE:
Als de opdracht 15 maanden of langer duurt zal de klant op verlengingsdatum het tarief met 5% neerwaarts bijstellen (afgerond op hele euro’s).

Reageren kan nog tot uiterlijk maandag 26 november 2018 17:00 uur

 

SOLLICITATIE!