Home » Opdrachten » Senior Adviseur IM & ICT (sluiting 10-12-2018)

Senior Adviseur IM & ICT (sluiting 10-12-2018)

Voor onze opdrachtgever in Driebergen/Zeist zijn wij momenteel met SPOED op zoek naar een Senior Adviseur IM & ICT.


Functie: 
Senior Adviseur IM & ICT

Cluster:  Informatie Management & ICT

Startdatum opdracht: 28-01-2019

Einddatum opdracht: 31-12-2019

Optie tot verlengen: Ja, maximaal 12 maanden

Aantal uur per week: 36 uur, verdeeld over 5 dagen

CV aanleveren vóór: 10-12-2018 om 17:00 uur

Uurtarief: Marktconform excl. BTW, inclusief reiskosten

Contract: op projectbasis!

 
Opdracht omschrijving:

Binnen de Landelijke Meldkamer Samenwerking (LMS) is het domein Informatie Management (IM) en ICT verantwoordelijk voor het ontwerpen en realiseren van de landelijke IV en ICT voorzieningen voor de 10 nieuwe meldkamers. Naast realiseren van de landelijke ICT voorzieningen in samenwerking met Meldkamer Diensten Centrum (MDC) worden ook de regionale kwartiermakers en hun projectteams ondersteund bij het voorbereiden op het aansluiten op de landelijke voorzieningen en wordt in samenwerking met MDC de beheerorganisatie ingericht.

 

Doelstelling:

Zorgdragen dat de landelijke IV en ICT voorzieningen voor de 10 nieuwe meldkamers gerealiseerd worden binnen de daarvoor afgesproken kaders, en zorgdragen dat de 10 nieuwe meldkamers hierop aansluiten.

 

Verantwoordelijkheden:

Medeverantwoordelijk voor aansluiten van de 10 nieuwe meldkamers op de landelijke IV en ICT.

Medeverantwoordelijk voor het ontwerpen en realiseren van de landelijke IV en ICT voorzieningen voor de 10 nieuwe meldkamers.

 

Vakmatige taken

Deze opdracht is gebaseerd op twee delen: 50% advisering op Informatiemanagement gebied en 50% Project Management. 

 

De taken bestaan onder meer uit:

  • het ondersteunen van de 10 meldkamers bij het voorbereiden van de aansluiting op de landelijke IV en ICT voorzieningen;
  • het optreden als coördinator/adviseur voor de verschillende projecten die in dit kader zullen worden uitgevoerd;
  • het adviseren van de stakeholders inzake de inzet en standaardisatie van landelijke IV en ICT voorzieningen.

 

Leidinggevende taken:

Functionele aansturing van projectmedewerkers en leveranciers van de LMS en van de verschillende projecten in de meldkamer-locaties.

 

Contacten:
  • met andere domeinen (Operatie, Beheer, Beleid, etc.) binnen de LMS, en met onderdelen binnen de Politie ICT-organisatie (waaronder het Meldkamer Diensten Centrum);
  • met de samenwerkende disciplines AZN (Ambulance zorg Nederland), Brandweer, Politie en KMAR (Koninklijke Marechaussee);
  • met de regionale kwartiermakers van de aansluitende meldkamers;
 
Inzet in de lijn of project

Combinatie van lijn en project.

 

Opleiding
  • Minimaal een afgeronde geaccrediteerde HBO-opleiding in een informatica gerelateerde richting of technische bedrijfskunde.
  • Een afgeronde erkende Prince2 Practitioner certificering.

 

Werkervaring
  • minimaal 5 jaar relevante werkervaring als senior adviseur/projectmanager IM en ICT in de afgelopen 8 jaar
  • ervaring met de inrichting van complexe, keten-overstijgende beheerprocessen en systemen
  • ervaring met integratie en migratie van systemen
  • ervaring met projecten binnen de Politie, Brandweer en/of Ambulance zorg in de afgelopen 5 jaar

 

Competenties
  • Coachen
  • Creativiteit
  • Maatschappelijke oriëntatie
  • Netwerkvaardigheid
  • Organisatiesensitiviteit
  • Organisatievermogen
  • Overtuigingskracht
  • Probleemanalyse
  • Resultaatgerichtheid


NOTE:
Het verificatiegesprek zal plaatsvinden in week 50. Reageren kan nog tot uiterlijk maandag 10 december 2018, 17:00 uur

 

SOLLICITATIE!


 »